1 JUNY RAID POPULAR SANT CUGAT DEL VALLÈS

RAID SANT CUGAT 2013

1 de Juny  2013


El RAID Popular SANT CUGAT  és la segona prova del 2013 puntuable pel circuit de Raid populars "Camp Base Raid Series".

Després de l'èxit de participació al Raid de Cerdanyola, arriba la segona oportunitat per poder puntuar per la classificació final.

Es tracta d´una activitat esportiva oberta a tothom que vulgui provar l'experiència d'un raid d'aventura assequible per a tothom i amb una clara vocació de diversió per sobre de la propia competició.

L'activitat està promoguda per CAMP BASE St. Cugat ( www.campbase.es ) i organitzada pels Clubs CEIC (Club Excursionista Independent de Catalunya), la UCSC (Unió Ciclista Sant Cugat), amb estreta col.laboració del CMSC (Club Muntanyenc Sant Cugat) i l´Ajuntament de St.Cugat del Vallès.  

Es tracta d'una competició esportiva d'unes 3 o 4 hores de durada en què els Equips de 2 a 5 persones, realitzaran un recorregut d´orientació fàcil a peu i en btt amb l'ajuda d'un mapa.
  • Els participants que no tinguin cap experiència en proves d´orientació, tindràn l´oportunitat d´assistir a una xerrada inicial a on s´explicaran els conceptes bàsics per saber interpretar un mapa de curves de nivell i poder-nos orientar a la muntanya.
Al llarg del recorregut, els equips tindran opció a practicar proves especials de cordes i d'habilitat, amb un grau de dificultat molt assequible.

Tot el material necessari per fer les proves d´habilitat, serà aportat per la organització.

Funcionament de l´Activitat

Es defineixen dues categories:
  • Aventura i córrer i BTT
  • Aventura i córrer
     



     Ambdós recorreguts, tindran dues parts, una per la muntanya i una urbana.


Els Equips seran mínim de 2 persones i màxim de 5, podent ser masculins, femenins o mixtes, però amb l´obligació d´anar junts durant tot el Raid, no podent-se separar més de 100 m.

Cada equip, amb l'ajuda d'un mapa, haurà de realitzar un recorregut passant per uns punts de control (balises) marcats en el mapa que l´organització els entregarà just abans del començament de la prova.


Guanyarà l'equip que aconsegueixi fer el màxim de punts, segons el nº de balises que facin correctament. En cas de empat a punts, guanyarà l´equip que ho hagi fet en menys temps.


Les proves especials comportaran bonificacions de punts que seran emprades en la classificació final. Les bonificacions s'explicaran en la reunió explicativa prèvia al raid.

Disciplines
  • Treking-Orientació
  • BTT-Orientació (només per la categoria Btt)
  • Proves especials
  • Patins on line (serà una prova d'habilitat on trobareu uns patins que possarà l'organització, no serà obligatoria, i durarà màxim 15')
  • Prova d'escalada
El preu de les inscripcions és de 20€ per corredor i inclou:
  • Mapes del recorregut
  • Material per les proves especials
  • Logística i instructors de les proves especials
  • Avituallaments sòlid (fruita) i líquid (aigua)
  • Petit Àpat, final de jornada.
  • Premis pels Guanyadors de cada categoria
  • Sorteig de regals per a tots els participants
Per raons d´organització les inscripcions es tancaran el dijous dia 30 de maig a les 24h, més tard d'aquesta data no s'acceptaran inscripcions.

Per qualsevol dubte, us podeu adreçar a la botiga CAMP BASE de St. Cugat del Vallès a través del seu Tel. 936.222.413 o al correu electrònic carles@campbase.es o bé al e.mail del Raid, campbaseraidseries@gmail.com

Programa

Dissabte 1 de Juny


          8:30 Obertura del centre de competició, recollida de dorsals i obsequis.
          8:45 Curs bàsic i accelerat d'orientació a la muntanya.
          9:15 Reunió explicativa del desenvolupament del raid.
          9:30  Sortida del raid.
        14:00 Hora de tancament de l'arribada.
        14:00 Dinar
        14:30 Lliurament de premis.

 Lloc - Punt Central de repartiment de dorsals. Parc de la Pollancrera de Sant Cugat del Vallès.


Les inscripcions estaran obertes fins dijous 30 de maig a les 24,00h

Els participants no es podran donar per inscrits fins:
  • Haver-vos inscrit correctament a través del Formulari d´aquest blog.
  • Haver enviat per correu electrònic a carles@campbase.es, amb el comprovant de pagament.
  • Haver rebut un e.mail dels organitzadors, confirmant la vostra inscrició. 
El programa podrà ser modificat fins a última hora, estigueu pendents a aquesta web per possibles canvis.

El preu és de 20€ per corredor + 5€ en cas de no estar federat. El pagament s'ha de fer al número de compte del Banc de Sabadell; 0081 0646 37 0001256234

  • En cas de ser soci del Club organitzador del Raid ( CEIC -  UCSC - CMSC ) el preu per aquell Raid concret es de 15,00€ per persona.
  • En cas de inscriure-us en un mínim de 3 Raid, el preu de cada Raid es de 15,00€ per persona.
  • En cas de inscriure-us en un mínim de 4 Raid, us garantim un Regal “Armilla Paravents” o similar.

Normativa


Es obligació abans d’haver fet la inscripció, llegir i acceptar aquesta “Normativa Raid Sant Cugat 2013”.

Qualsevol aspecte no contemplat en aquest document, quedarà a criteri de l’organització.

Els equips estaran formats obligatòria ment per dos participants majors de 13 anys (acompanyats pels pares o tutors) masculins, femenins o mixtes.

Es responsabilitatde cada participant, haver adquirit els coneixements pràctics i teòrics necessaris per poder prendre part d’aquest RAID.

Tots els components del mateix equip hauran d’anar en tot moment agrupats i en cap cas podran rebre ajuda externa. El temps de pas per un control el donarà l'últim dels components de l'equip.

En cap cas, cap corredor podrà estar rellevat o substituït per un altre persona. Els participants inscrits com a membres dels equips, seran les úniques persones autoritzades per participar.

L’abandonament d’un participantsnomés es podrà fer al control central. En cas de força major (lesió greu d'un corredor) que l'impedeixi arribar al control central, ell o el seu company d’equip haurà d’avisar al telèfon de l’organització ( T. 610.760.059 ) per tal de que aquesta posi tots els mitjans disponibles per acudir en el seu ajut. Així mateix, es pot sol·licitar auxili a altres equips de tal forma que es podrà bonificar el temps perdut a l'equipauxiliador segons el criteri de la organització.

Si un equip quedés fora del Raid, no podrà prendre part a la següent sortida ni continuar participant en cap prova de la jornada. Podrà però, continuar fent ús de les instal·lacions i els serveis que l’organització hagi proporcionat. Son exemples, l’accés a les àrees restringides, participar del sorteig i gaudir de l’àpat final de jornada.

La majoria dels camins estaran oberts al trànsit, circuleu amb precaució.

Es obligació tenir una màxima cura pel respecta a l’entorn, tan natural com urbà.

No estarà permès accedir a corriols amb BTT, tret dels indicats específicament per l’organització.

Tot corredor portarà els dorsals visibles en els llocs designats per laorganització.

Material

Material obligatori per equip:
  • Brúixola
  • Telèfon mòbil
  • Bolígraf
  • Càmera de fotos
  • Kit de reparacions per la btt (categoria Aventura i còrrer i BTT) amb
    una càmera, una bomba d'inflar,palanques i eines per reparar.
Material obligatori individual
  • Bicicleta de muntanya. (Categoria Btt, Aventura i còrrer)
  • Casc homologat per bicicleta de muntanya. (Categoria Btt, Aventura i còrrer)
  • Guants de pell (serveixen els de Btt)
  • Bidó o bossa per poder portar com a mínim 0'5l. d'aigua.
  • Menjar per durant la cursa (mínim 3 barretes)
Material Recomanat ( No obligatori)
  • Funda estanca per transportar el mapa.
  • Sistema per poder fixar el mapa en el manillar de la bici (per exemple un cartró amb brides i clips per subjectar el mapa.
  • Subratllador fluorescent per pintar el recorregut idoni en el mapa.
  • Motxilla amb capacitat per transportar-hi menjar, beure, i el material de l'equip.
  • Paravent
  • Peus de gat


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada