14 DESEMBRE: RAID POPULAR SANT QUIRZE DEL VALLÈS

RAID POPULAR SANT QUIRZE DEL VALLÈS

El 2on RAID popular SANT QUIRZE del VALLÈS  que serà la quinta prova del 2013 puntuable pel circuit de raids populars "Camp Base Raid Series".
El RAID popular SANT QUIRZE DEL VALLÈS es una activitat esportiva oberta a tothom que vulgui provar l'experiència d'un raid d'aventura assequible per a tothom i amb una clara vocació de diversió per sobre de la pròpia competició.
L'activitat està promoguda i organitzada per CAMP BASE St. Cugat ( www.campbase.es ) i CESQV (Centre Excursionista Sant Quirze del Vallès).  Amb el suport de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès.  I amb el patrocini de nombroses marques i empreses.
Es tracta d'una competició esportiva d’entre 4 i 5 hores de durada en què els equips de 2 a 5 persones, realitzaran un recorregut d´orientació fàcil a peu i en btt  amb l'ajuda d'un mapa. 
Els participants que no tinguin cap experiència en proves d'orientació, tindran l'oportunitat d'assistir a una xerrada inicial a on s'explicaran els conceptes bàsics per saber interpretar un mapa de corves de nivell i poder-nos orientar a la muntanya.
Al llarg del recorregut, els equips tindran opció a practicar proves especials de cordes i d'habilitat, amb un grau de dificultat molt assequible i amb l'ajuda de tècnics especialitzats.

Funcionament de l´Activitat

Es defineixen dues categories.
  • CATEGORIA AVENTURA BTT:  Córrer + Proves variades + BTT 
  • CATEGORIA AVENTURA OPEN: Córrer + Proves variades 


Els Equips seran mínim de 2 persones i màxim de 5, podent ser masculins, femenins o mixtes, però amb l'obligació d'anar junts durant tot el Raid, no podent-se separar més de 100 m.
Cada equip, amb l'ajuda d'un mapa, haurà de realitzar un recorregut passant per uns punts de control (balises) marcats en el mapa que l´organització els entregarà just abans del començament de la prova.
Guanyarà l'equip que aconsegueixi fer el màxim de punts, segons el nº de balises que facin correctament. En cas de empat a punts, guanyarà l´equip que ho hagi fet en menys temps.





Disciplines
  • Treking-Orientació
  • BTT-Orientació (només per la categoria Btt)
  • Proves especials
  • Orientació per rumbs
  • Tir amb arc
  •  Cordes
    El preu de les inscripcions és de 20€ per corredor i inclou:
    • Mapes del recorregut
    • Material per les proves especials
    • Logística i instructors de les proves especials
    • Avituallaments sòlid (fruita) i líquid (aigua). Tot i que cada equip ha de ser                           autosuficient durant la realització de tota la prova.
    • Petit àpat, final de jornada.
    • Premis pels guanyadors de cada categoria
    • Sorteig de regals per a tots els participant
    Per raons d´organització les inscripcions es tancaran el dijous dia 14 de desembre a les 24h, més tard d'aquesta data no s'acceptaran inscripcions.

    Per qualsevol dubte, us podeu adreçar a la botiga CAMP BASE de St. Cugat del Vallès a través del seu Tel. 936.222.413 o al correu electrònic carles@campbase.es o bé al e.mail del Raid, campbaseraidseries@gmail.com

    Programa

    Dissabte 14 de desembre


              7:00 Obertura del centre de competició, recollida de dorsals i obsequis.
              
              7:30 Nocions bàsiques i intensives d'orientació a la muntanya.
              
              8:30 Reunió explicativa del desenvolupament del raid.
              9:00 Sortida de la 1ª Prova del Raid. Categoria BTT+Aventura
           
            15:00 Hora de tancament de totes les proves.
            15:10 - 16:00 Lliurament de premis + Sorteig + Petit apat al Punt Central 


    Les inscripcions estaran obertes fins el dijous 21 de Novembre a les 24,00h

    Els participants no es podran donar per inscrits fins:

    • Haver-vos inscrit correctament a través del Formulari d´aquest blog.
    • Haver enviat per correu electrònic a carles@campbase.es, amb el comprovant de pagament.
    • Haver rebut un e.mail dels organitzadors, confirmant la vostra inscrició. 
    El programa podrà ser modificat fins a última hora, estigueu pendents a aquesta web per possibles canvi

    El preu es de 20€ per corredor + 5€ en cas de no estar federat. El pagament s´ha de fer al nº de compta del Banc de Sabadell; 0081 0646 37 0001256234.En cas de ser soci del Club organitzador del Raid ( CESQV ) el preu del Raid es de 15,00€ per persona.

    Normativa

    Es obligació abans d’haver fet la inscripció, llegir i acceptar aquesta Normativa.

    Qualsevol aspecte no contemplat en aquest document, quedarà a criteri de l’organització.

    Els equips estaran formats obligatòriament per un mínim de 2 i un màxim de 5 participants majors de 18 anys masculins, femenins o mixtes.

    Es responsabilitat de cada participant, haver adquirit els coneixements pràctics i teòrics necessaris per poder prendre part d’aquest RAID.

    Tots els components del mateix equip hauran d’anar en tot moment agrupats i en cap cas podran rebre ajuda externa. El temps de pas per un control el donarà l'últim dels components de l'equip.

    En cap cas, cap corredor podrà estar rellevat o substituït per un altre persona. Els participants inscrits com a membres dels equips, seran les úniques persones autoritzades per participar.

    L’abandonament d’un participants només es podrà fer al control central. En cas de força major (lesió greu d'un corredor) que l'impedeixi arribar al control central, ell o el seu company d’equip haurà d’avisar al telèfon de l’organització ( T. 610.760.059 ) per tal de que aquesta posi tots els mitjans disponibles per acudir en el seu ajut. Així mateix, es pot sol·licitar auxili a altres equips de tal forma que es podrà bonificar el temps perdut a l'equip auxiliador segons el criteri de la organització.

    Si un equip quedés fora del Raid, no podrà prendre part a la següent sortida ni continuar participant en cap prova de la jornada. Podrà però, continuar fent ús de les instal·lacions i els serveis que l’organització hagi proporcionat. Son exemples, l’accés a les àrees restringides, participar del sorteig i gaudir de l’àpat final de jornada.

    La majoria dels camins estaran oberts al trànsit, circuleu amb precaució.

    Es obligació tenir una màxima cura pel respecta a l’entorn, tan natural com urbà.

    No estarà permès accedir a corriols amb BTT, tret dels indicats específicament per l'organització.

    Tot corredor portarà els dorsals visibles en els llocs designats per l'organització.

    Material obligatori per equip:
    • Brúixola
    • Telèfon mòbil
    • Bolígraf
    • Càmera de fotos
    • Kit de reparacions per la btt (categoria Aventura i còrrer i BTT) amb una càmera, una bomba d'inflar,palanques i eines per reparar.
    Material obligatori individual
    • Bicicleta de muntanya. (Categoria Btt, Aventura i còrrer)
    • Casc homologat per bicicleta de muntanya. (Categoria Btt, Aventura i còrrer)
    • Guants de pell (serveixen els de Btt)
    • Bidó o bossa per poder portar com a mínim 0'5l. d'aigua.
    • Menjar per durant la cursa (mínim 3 barretes)
    Material Recomanat ( No obligatori)
    • Funda estanca per transportar el mapa.
    • Sistema per poder fixar el mapa en el manillar de la bici (per exemple un cartró amb brides i clips per subjectar el mapa.
    • Subratllador fluorescent per pintar el recorregut idoni en el mapa.
    • Motxilla amb capacitat per transportar-hi menjar, beure, i el material de l'equip.
    • Paravent

    Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada